2023. január 9., hétfő

Minden jön

 Minden jön


Ha nem vársz semmit, minden jön. Ez a valóság.

Mi emberek hajlamosak vagyunk mindent úgy szemlélni, hogy az a személy vagy az a dolog mi hasznunkra válik. Elvárásaink vannak. Mindent szeretnénk úgy megkapni, hogy az tökéletesen kielégítsen minket. De mi pontosan a tökéletes számunkra? Tudjuk tisztán mi a jó nekünk? Vagy hagyjuk, hogy mások mondják meg nekünk, mit és hogyan kellene befogadnunk, megélnünk?

Amikor jobb életre vágyunk és tudatosabbak leszünk, fokozatosan megismerjük önmagunkat, ránk találnak azok a személyek, helyek amelyek építőek számunkra és észrevesszük, hogy az élet valójában miről szól. Belekerülünk az élet azon áramlatába, ahol minden, amire szükségünk van, áramlik felénk. 

Az ősi hawaii művészet a Ho'oponopono nagy segítségünkre van. 

Amikor Joe Vitale Ho'oponopono könyvét elolvastam, nyomban keresni kezdtem hol, kitől tudnám ezt a módszert úgy elsajátítani, hogy azzal másokat is támogatni tudjak. Mert azonnal éreztem a könyvben leírtak gyakorlása során a pozitív megtapasztalásokat az életemben. Például megmagyarázhatatlan nyugalom, jókedv volt rajtam a nehéz helyzetekben. Majd azt is megértettem, hogy ha én jól vagyok, szeretem magamat, akkor tudok mindenkit elfogadni úgy, ahogy ő van. 

Találtam Spanyolországban tanfolyamot, amire jelentkezni készültem, de nem kellett elutaznom, mert Budapestre is eljött a hölgy, aki terjeszti ezt a csodás módszert szerte a nagyvilágban. 

Így lehetőségem volt Ihaleakala Hew Len tanítványától/társától Mabel Katztól tanulni, gyakorolni a hooponoponot több szemináriumon át. Akkor az első naptól kezdve tudtam, ez az út csodálatos, egyszerű, tiszta. 

Erre az évre adódott a nagyszerű feladat, hogy részt veszek hivatalosan is a terjesztésében. 

Hálás vagyok érte, köszönöm. 

Az általam megosztott linkeken keresztül az otthonában mindenki elsajátíthatja az életét megkönnyítő ho'oponoponot, és informálódhat, hol vannak összejövetelek, szemináriumok, utazások.


A titok abban rejlik, hogy nem csak megismerni, hanem csinálni érdemes. :-) 

A gyakorlás közben felszabadulnak, megtisztulnak a bennünk rejlő negatív, megrögzött érzelmeink, emlékeink, melyek nem engedik, hogy könnyedén, pozitívan áramoljunk az életben. Elvárások nélkül tedd, mert a tisztázandót meghaladja a tudatos megértésünk!


Kattints a linkre:

 Ho'oponopono 7 nap Mabellel



saját fotó


Szeretettel: PamKrisz






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kontroll

  Kontroll   Neked mit jelent a kontroll? Kontroll, mint irányítás, ellenőrzés, uralom, önuralom? Mit, kit kontrollálsz, és hogyan? ...