2023. július 5., szerda

Kapcsolódás

 

Kapcsolódás


 Nagyon érdekeset olvastam a kapcsolódásról, amely megragadott és kibővítem coachként.

„Te mersz igazán kapcsolódni, vagy csak kapcsolatokban élsz?

Létezik kapcsolat, kapcsolódás nélkül?

Van kapcsolódás kapcsolat nélkül?”

 

Mindannyian vágyunk az őszinte, szeretetteljes és kölcsönös kapcsolódásra.

 

 A másokhoz való kapcsolódás kulcsa, az önmagunkkal való kapcsolatunkban rejlik. A minőségi kapcsolatok alapja a figyelem, a támasz, az előítéletek és elvárások nélküli elfogadás és befogadás. A következő támogató kérdések segítenek a harmonikus kapcsolódások megéléséhez. Érdemes leírni őket a válaszaiddal együtt. Játékos töltődést kívánok :-) !

Például:

- Milyennek látom magamat?

- Értékelem és szeretem önmagamat?

- Mik az erősségeim?

- Mire vagyok büszke? Milyen sikerélményemre emlékszem?

- Hogyan működöm jól, harmonikusan és mi az, ami a legnagyobb segítség nekem ebben?

- Mit szeretek az életben?

- Mire vágyom?

- Merek őszinte lenni?

- Kik támogatnak?

- Vállalom a felelősséget tetteimért, életem alakulásáért?

- Empatikus vagyok magammal és másokkal?

- Tudom, hogy az élet ajándék és folyamatos tanulás?

- Milyen a kapcsolatom a körülöttem levő világgal /legyen az élőlény vagy tárgy/ ?

- Milyen a kapcsolatom Istennel?

- Hogyan teremtek kapcsolatot?

- Milyen módon működöm a kapcsolataimban?

- Mit üzen a testem?

 

Az én feltárás spirálján keresztül együtt építjük a kapcsolatainkat.

Szabadon dönthetünk arról, hogy mit élünk meg.

Lényegünk alapja a jelen pillanatban gyökerezik.




 

Szeretettel: PamKrisz

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kontroll

  Kontroll   Neked mit jelent a kontroll? Kontroll, mint irányítás, ellenőrzés, uralom, önuralom? Mit, kit kontrollálsz, és hogyan? ...